torsdag 23 januari 2014

Första fastedagen på jobbet


Första fastedagen på jobbet, och det var inga problem alls. Jag drack ett stort glas vatten till frukostmötet vid kvart i tio. Sedan åt jag en pastasallad med räkor och kräftstjärtar vid 15.00 ca. Sen en stor kopp te vid 20.00. Så jag är riktigt nöjd över att fixat att fasta på jobbet, utan att vara hungrig eller ha ont i huvudet. Allt som allt blev det ca 480 kcal idag, det känns bra.

Imorgon kommer sotaren någon gång mellan 7 och 9 på morgonen. Efter det ska jag och barnen hämta ut ett paket på Coop sedan ska vi till Marie och hennes fina tjejer för att leka, ska bi riktigt kul!
På eftermiddagen blir det kalas för barnens kusin. Blir en bra dag imorgon :)

Nehej nu ska jag sova, har precis tittat på senaste avsnittet av The Originals (en spinoff på Vampire Diaries). Jag tycker den är riktigt bra, men ikväll blev det många tårar... Ikväll amerikansk tid sänds det 100de avsnittet av Vampire Diaries, så det ska jag försöka se i helgen. Både TO och VD följer jag i amerikansk takt. Dels för att sexan är ganska sena på att sända dem, de går konstiga tider och sen är de väldig censurerade och klippta. Inte kul alls... Det ska vara mycket blod när det är en serie om vampyrer, varulvar och häxor!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar