tisdag 14 januari 2014

Dagen gick sådär

Måste bli bättre på att planera. Idag när jag kom hem och la in allt jag ätit under dagen i min logg så hade jag 700 kcal kvar att äta. Det är inte bra. Blev alldeles för lite till frukost och för lite till lunch. Men jag har mer koll nu, måste blir bättre på att få i mig fler kolhydrater. Men jag lär mig! Jag har ju precis börjat. Innan åt jah bara frukost om jag var ledig och då vitt röd och oboy. Sen fika efter några timmar och sedan mat runt 16. Sen vitt bröd och oboy igen runt 20. Så det är ändå en STOR förbättring mot innan...
Men iaf, inget socker och inget fika idag, DET är jag nöjd med!

Imorgon är jag ledig igen, skönt! Imorgon kommer de och installerar vårt nya larm. Kommer kännas tryggare att ha huset larmat när man inte är hemma! Sen på eftermiddagen ska vi till Alle och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar