torsdag 16 januari 2014

Fast med semla

Andra och sista fastedagen för denna veckan! Har gått väldigt lätt, ett ägg till frukost och en stor kopp te. Sedan ett äpple när resten av familjen fikade på varsin semla. Jag var till och med på Sandbergs konditori idag, det var ganska plågsamt. Men jag fixade detta. Sen till mat idag blev det potatis och rödbetor i ugn med fetaost och fläskfile till den. Supergott och mättande...
Allt som allt, 527 kcal. En bra dag alltså.
Har redan förberett frukosten till jobbet imorgon och sen blir det samma mat imorgon men med tzatziki till.
Får se hur jag löser alla mina kcal imorgon, hoppas min kära sambo har mat färdig på kvällen.

Nehej nu ska jag gå och borsta tänderna för nu börjar det bli lite jobbigt att stå emot...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar