måndag 27 januari 2014

Lattjoland

Helgen har varit okej. Inte bra men absolut inte dålig. Jag har ätit onyttigt, i små mängder. Jag har smakat, tagit en lite portion och varit nöjd med det. Så det känns bra.
Idag var det dags att väga sig igen men det tyckte inte vågen. Den visade 99.9 kg varje gång, oavsett om det var jag eller barnen som stod på den! Och jag tror jag hade märkt om jag gått upp över 25 kg på en vecka :) Får se om jag har bättre tur imorgon bitti!
Idag har jag och Erica varit med barnen på Lattjoland. De var lite trögstartade som vanligt men sen var det en massa lek och bus. Vi var där i över tre timmar, det var kul. Skönt att komma iväg lite. Nowa fixade att klättra upp på den stora uppblåsta rutschkanan själv och Natalie vågade äntligen åka "röret"! Så det var trötta och nöjda barn jag fick med mig hem.
Just nu år vi och väntar och hoppas på att barnen ska få vattkoppor. Skönt att ha det överstökat! 10 dygn sedan de blev smittade så vi håller tummarna. Nowa har fått tre prickar på höften, men tror inte det är något. Hon bryr sig inte om dem sen brukar det börja på överkroppen.

Maten idag har gått bra, morot och en stor kopp te till frukost. Middagen bestod av Fläskfilegryta på sweetchili-sås med bulgur. Kvällsmat blev ännu en morot med en stor kopp te. Strax över 500 kcal.
Imorgon blir det jobb igen, sen är jag ledig onsdag-torsdag för att sedan jobba 6 dagar på en vecka.
Nu ska jag se slutet på Criminal Minds sedan blir det sängen för mig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar