torsdag 12 januari 2012

Bakis på söndag?

Träningen gick över förväntan ikväll, tränat 3 dagar i rad så det känns i kroppen... Imorgon blir det en vilodag (eller kanske några minuter på min crosstrainer) och sen på lördag blir det shopping hela dagen och senare på kvällen/natten är det fest! På söndag blir det förmodligen träning igen om jag inte är alltför bakis :)
Imorgon ska jag mäta mig, ska lägga fram måttbandet innan jag går och lägger mig så jag kommre ihåg det... Vågen är ju fortfarande inte i bruk men vikten är inte det viktiga (hihi) för mig utan det är cm runt mage, rumpa, lår och armar!
Jag har tränat sedan mitten på augusti och har gått ner 6 kg. Tänk då vad jag hade kunnat gå ner om jag hade ätit rätt åxå. Jag fortsatte äta dåligt när jag började träna... Det var precis som om att jag belönade mig själv att äta dåligt för att jag varit duktigt och tränat. Snacka om helt fel inställning... Nu ska jag göra mitt bästa på att ändra den, men det blir tufft. Innan jag fick barn kunde jag äta vad som helst utan att det syntes... Nu räcker det att jag tittar på godis så går jag upp 1 kg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar