söndag 8 januari 2012

Happy face

Jag älskar mitt liv, men vissa dagar håller jag på att bli GALEN! Allt går emot mig, jag har inget att ha på mig, jag är tjock... Men just att jag är tjock, det är ju faktiskt upp till mig själv! Måste börja röra på mig oftare, visst jag tränar 2-3 ggr i veckan men däremellan behövs promenader, jag måste hålla igång varje dag! Men jag är så otroligt lat och bekväm av mig! Men idag kan det nog bli en PW, dock har jag bara ett par skor, och de använder jag inomhus... Måste ta tag i och skaffa ett par skor till!
Och maten ska vi inte tala om, jag måste skärpa mig där, måste äta bättre, mindre och oftare! Och bort med allt socker, det har dock blivit bättre men är långt kvar till nolltolerans...
Nehej nu ska jag ta tag i dagens sysslor så jag ska slappa med gott samvete i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar