fredag 6 januari 2012

Tjockis

Jag har hamnat i en ond spiral... Jag är överviktig men har inte alltid varit det... Jag tränar minst 3 ggr varje vecka men jag vill bli smal och fin igen. Jag vill få kommentarer på krogen, jag vill känna mig snygg. Att folk tittar på mig för att jag är snygg inte för att jag är tjock! Men till mitt problem, SOCKER! Jag är deppig för att jag är tjock, jag tröstäter... Sen blir jag ännu mer ledsen när jag ser mig själv i spegeln och så äter jag lite till... Mitt nyårslöfte var att börja äta nyttigare, röra på mig VARJE dag, inte träna men kanske en PW eller liknande!
Jag vill inte att folk ska titta på mig och tänka "oj vad tjock hon har blivit"... Jag vill inte att min sambo ska skämmas över mig...
Jag vill inte vara tjock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar