lördag 7 januari 2012

Träningsvärk!

Träningsvärken är helt sjuk idag! Gav verkligen allt på träningen igår. Kan knappt lyfta armarna, vaderna är stenhårda och magen gör ont.. Underbart!
Inatt drömde jag att jag och min sambo skulle köpa hus, och jag skulle ha ansvar för budgivningen men jag tappade bort min telefon hela tiden så jag kunde aldig lägga något bud!  När jag till slut hittade telefonen och det var vår tur att buda så dog den av batterislut... Paniken var total, sedan vaknade jag!
Imorgon ska jag fixa batteri till min våg, sedan på måndag ska jag väga mig och mäta mig. Sedan ska denna procedur upprepas varje måndag innan frukost. Ska även skriva ut här på bloggen vad mina siffror blir! Önska mig lycka till...

1 kommentar:

  1. Hej hej! Känner jag dig från någon annanstans eller tittade du bara in ändå? Kul hur som helst ;) Läste inlägget bakom detta, vill du ha lite inspiration och push? http://hundradagars.blogg.se/

    Vi började i måndags, inget godis, chips, läsk, skräpmat på 100 dagar. Det är inte lätt, men allt går bara man vill! Här kör jag lite egen uppdatering http://lirsjoviktblogg.blogspot.com/

    Jag är inte överviktig men har länge haft några extra "trivselkilon" och det är så jäkla svårt att bli av med det där sista, men denna gången ska det gå! Jag har sämst disciplin i världen så detta är verkligen en utmaning för mig. Haka på vettja!

    SvaraRadera