onsdag 11 januari 2012

Chockad

Igår hände något som jag inte kan släppa... Jag och några vänner var på bio och i slutet mot filmen ställer sig en tjej upp och skriker att hennes vän inte vill vakna... När hon ställer sig upp trillar kompisen ihop och ner på golvet då hennes stöd för att sitta upp var vännen... Hon ligger alltså nere vid fötterna på folk och INGEN bryr sig... Jag och mina vänner ställde oss upp och ville hjälpa till men satt väldigt långt bort... Tjejen skrek på hjälp och efter ett tag ställde en sig upp, suckade högt, och gick för att hämta personal... Hon blev sedan utburen. Vet inte hur det gick med tjejen men ambulansen hämtade henne... Men jag är fortfarande chockad över att INGEN reagerade eller ville hjälpa till... Att titta på filmen var viktigare än att hjälpa tjejen på golvet... Jag mår illa över hur folk beter sig... Fy fan säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar