onsdag 11 januari 2012

Minnet mitt är bra men kort!

Jaha, i måndags glömde jag helt bort att jag skulle mäta mig, kom på det vid middagstid så tänkte att jag gör det imorgon efter frukost... Och då kom jag ihåg det MEN då var måttbandet spårlöst försvunnet! GAH! Ska leta reda på det annars får jag väl åka och köpa ett nytt! Så på fredag ska jag mäta mig innan frukost... Då kanske jag även lyckats få tag i batterier till vågen! Men veckan har gått i hälsans tecken tycker jag, PW i måndags, träning igår och om en stund blir det en PW och ikväll blir det träning igen... Har varit duktig med sockret men ligger inte på en nollnivå än, har socker i mitt te... Sen är det säkert massor av socker i mitt bröd jag äter på morgonen, ska börja äta knäckebröd men då måste jag åka och handla innan... Dock blir det ju problem i helgen då det är fest på lördag och en fest utan alkohol känns inte lockande... Får se vad det blir att dricka... Vet inte vad det är minst socker i? Öl? Absolut inte cider iaf! Dock tycker jag inte om öl och har minst 4 cider i kylen... Vitt vin får jag grymt ont i huvudet av, röd vin är äckligt och sprit blir jag elak av! Så har ju egentligen inte så mycket val...
Ska börja använda min crosstrainer igen, funderar på att ta ner vår miniteve till källaren och titta på en bra film, då kanske det går lättare och blir roligare... För det är dödens tråkigt att glo rakt in i en betongvägg även med musik i lurarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar