tisdag 24 januari 2012

Say Mama!

Lilla vaknde med hosta och feber så vi fick hoppa över mammajympan idag. Istället packade jag ner henne i vagnen och gick en runda, passade även på att handla lite på Netto på vägen hem. Där finns verkligen allt och ingenting. Varje gång jag går därifrån skakar jag på huvudet år oordningen, kaoset, bristen på prislappar, de utgågna varorna som står kvar inne i butiken.. Listan kan göras lång men det som irriterar mig mest är att det priset som kommer upp när varorna scannas ALDRIG stämmer överens med vad som står i reklamen eller på hyllkanten! Laxen fick jag betala 20 kr mer för såg jag när jag kom hem... Irriterande!
Ikväll ska sambon på möte så någon träning blir det inte för mig verkar det som, hade behövts eftersom det inte blev någon mammajympa i morse! OM jag inte kan kolla med min mor om hon kan ta barnen medans jag hoppas och svettas lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar