måndag 30 januari 2012

Strl 32 var länge sen, typ 8 år sedan...

Ingen vidare bra dag ut motionhåll... Gick fram och tillbaka till mina föräldrar men eftersom de bor i samma kvarter bara en gata bort så räknas det inte ens, tar ca 2 minuter att gå dit... Visserligen med vagn och en pulka efter sig, men nej, det räknas inte... Har dock inte ätit så mycket idag, frukost blev 2 rostade mackor av vitt bröd (hade sån sjuk mensvärk så fick inte i mig mer än så)... Lunchen var en proteinbar på 210 kcal, sedan mellanmål som var 2 rågknäcke med ost... Kvällsmaten blev 3 rågknäcke med ost och två stora koppar med te... Skulle träna på min crosstrainer men barnen tyckte inte samma sak, lyckades klä om mig efter att Stora äntligen somnat men då vaknade Lilla istället och sedan blev klockan alldeles för mycket!
Funderar på att ta en vecka med enbart shaker och proteinbars, chocka kroppen lite... För att se om det händer något med vikten/måtten eller ej...
Såg en bild på mig från sommaren 2004, då vägde jag 45 kg och hade storlek 32 (inte tum alltså utan som i 34, 36, 38 osv... ) jag var sjukt SMAL och snygg... (ska be mamma maila över bilden så ska jag lägga ut den här). Nu är jag tjock och ful... Nu var jag ju 20 år på den bilden, har ju hänt lite de senaste åren, typ varit gravid typ 4 eller 5 ggr med två barn som följd... Så det är klart att jag inte längre har kvar den kroppen... Men jag är så sjukt långt ifrån den kroppen, var nästan så jag började gråta när jag såg bilden... Får se hur min kropp ser ut till sommaren men jag hoppas jag kan gå i en bikini utan att skämmas, det vore underbart! Önskar att snön kan försvinna så jag kan fortsätta med min stavgång och börja springa igen...

2 kommentarer:

  1. Du är inte alls tjock o ful!! Min lilla Evvus är jätte fin!! Puss

    SvaraRadera
  2. Sluta, du är jätte söt.

    Btw de var tur att du skrev på min för jag visste inte att du hade bytt blogg. Har väl tyckt att du är seg på den andra ;)

    SvaraRadera