onsdag 25 januari 2012

Lazy song

Ingen träning än så länge idag, har städat hela huset istället, det behövdes. Kanske blir en promenad senare med stavar om jag får tid. Tiden är just det svåraste tycker jag. Med två barn och en sambo som jobbar tvåskift är det svårt att hitta tid. Jag är ingen människa som går på gym, det är dödens tråkigt, annars hade det löst en massa för då hade jag inte haft några tider att passa! Men gympa och aerobic är min grej, vilket betyder kvällspass och en tid att passa! Varannan vecka jobbar mannen och då måste jag fixa barnvakt för att kunna träna. Dock har jag världens snällaste föräldrar som ställer upp minst en kväll så jag kommer iväg! Den andra veckan när han är hemma får jag dåligt samvete av någon konstig anledning... Nästan så jag känner att jag måste be om ursäkt för att jag vill träna... Vet inte varför det känns så, för han bryr sig inte om att jag åker och tränar 2 kvällar... Konstigt det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar